2020

Rýdze

Redizajn značky streetfoodu

Značku Trhance jak párance sme poznali už veľmi dlho z pravidelných Street Food parkov. Vždy sme si vystáli poriadnu radu na párance a páčila sa nám rodinná atmosféra, ktorá zo stánku vždy šla.

O pár rokov prišla za nami presne tá milá rodinka, že by potrebovali vyriešiť problém, s ktorým bojujú. Párance nemali vizuálnu identitu. Mali názov a logo a veľmi veľa novej konkurencie.

Dlho sme uvažovali ako správne túto situáciu vyriešiť, konzultovali sme problém s odborníkmi na marketing, robili sme prieskumy. Napokon sme sa rozhodli pre zmenu názvu. Párancov s rôznymi prívlastkami už je na trhu dosť a keďže tieto sú poctivé, ručne robené, bez akýchkoľvek prímesí a z kvalitných lokálnych surovín, nazvali sme ich rýdzymi. Rýdze chute, rýdze jedlo, RÝDZE párance.